Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/08/25 in all areas

  1. Server uuendatud Open.MP versioon 1.4.0.2779 peale. Välja on lastud uus Open.MP launcheri versioon 1.5.2. Server Uus lemmik tekstuuride süsteem. Mängijad saavad luua nüüd tektuuride kollektsioone /tekstuurid käsklusega. Igasse kollektsiooni saab lisada kuni 50 tekstuuri. Tekstuure on hiljem võimalik kollektsioonist eemaldada ja juurde lisada. Tekstuuride 3D Menüü kood ümber kirjutatud, nüüd on võimalik tekstuuride valikus ka teksti kuvada. Tekstuuride menüü näitab nüüd ka lehekülgi. Eelnevalt ei kuvatud tekstuuri menüüs viimaseid tekstuure, kui neid oli vähem kui 16. BETA Racing süsteem - Mängijad saavad IG rallisid luua käsklusega /looralli. Igale rallile saab luua maksimaalselt 200 checkpointi, rallid on kas punktist A punkti B, või ringrallid. Ringrallide puhul saab mängija määrata ralli startides ka ringide arvu. Rallidele saab määrata osalustasu. Mängija poolt alustatud ralli puhul saab osalustasud endale 100%'diliselt mängija kes lõpetab ralli 1'mesena. Rallidele on võimalik määrata sõidukite tüüpe. Mängijad saavad saata enda poolt loodud rallid kinnitamisele serveri meeskonnale. TODO: Pärast raja kinnitamist hakkab server rallit kasutama automatiseeritud rallide jaoks. Mängija statistika viidud eraldi andmebaasi tabelisse, puuduolevatele töökohtadele lisatud statistika väljad, edaspidi loendatakse kõiki töö ringe jms... Statistika muutuvate väärtuste väljad mängumoodist täielikult eemaldatud, tulevikust saab neid näha UCP'st. Interjööride salvestamise süsteem - Mängijatel ja Administratiivil on võimalik nüüd hoonete interjööre salvestada. (Juhul kui keegi peaks /tühjaks tegema). Tulevikus tuleb administraatoritele võimalus inte ka hoonetesse laadida. Plaan on teha ka UCP'sse võimalus objektide eksportimiseks. Anti-falling süsteemi spammimist vähendatud, sõidukiga teleportimise järel sõiduki taastamisel peatatakse anti-fall süsteem. Kui mängija surnuna välja logis/crashis, siis tema positsioon reconnectides oli blueberrys. Objektide kopeerimine & kopeerimine suundadega. /objektid ja /objhistory toimib nüüd ka välimaailmas. /minuobjektid toimib nüüd ka välimaailmas Käsklusi optimiseeritud. Objektide positsioonide salvestamine korda tehtud, eelnvalt ümbardas andmebaas viimased komakohad, ära, kuid nüüd saab salvestada objekte kuni 8 komakohaga (999.99999999) HUD'i süsteemis parandused, pärast väljalogimist peaksid kõik mängija HUD elemendid korralikult ära kustuma. Sõiduki kiirusepiiraja N tähega maha võtmine ei nulli enam kiirusepiirajat, kui paned N tähega kiirusepiiraja peale tagasi ja sinu kiirus ei olnud suurem kui eelnevalt määratud kiirusepiiraja, siis kiirusepiiraja jätkab eelneva kiirusega. /pkiirus'ega saab siiski kiirust täpselt muuta vajadusel. Chati teavituste värvid ja formaadid samastatud modelaarsete teavitustega. Võimalus kasutada nüüd ka teavituste keskel korrektselt värve, mis kuvavad nii modelaarsetes teavitustes, kui ka tekst-teavitustes. Eemaldatud hulgaliselt vanu muutuvate väärtuste väljasid mängumoodist. Hulgaliset mängija muutuvate väärtuste väljasid viidud üle uuele süsteemile, muudetud osade väljade tüüpe ning kombineeritud mõningaid välju. Taimerite süsteemi muudatused Mängija spetsiifilised taimerid jooksevad igal mängijal nüüd eraldi, osad süsteemid viidud veel eraldi taimerite alla, mis käivitatakse ainult vajadusel. Serveri taimereid korrastatud, eemaldatud vanu ja ebavajalikke süsteeme. Asendatud vana poolik objekti pöördkordinaatide muutmise dialoog textdrawil põhineva kordinaatide muutmise süsteemile, kust saab nüüdsest kõiki kordinaate koma täpsusega muuta. Statistika muutuvate väärtuste väljad mängumoodist täielikult eemaldatud, tulevikust saab neid näha UCP'st. Mängija andmete tabelist eemaldatud vanu välju, mis on üle viidud nüüdseks kasutajate alla, või pole enam üldse kasutuses. Patch 5.0.5-BETA serverile rakendunud.