Jump to content

Featured Replies

Praegune reeglistik on väga hea. Pole just kõige raskem CTRL + F kasutada ja õige koht üles otsida.

  • Author
  • SA:MP Haldaja

 

Statistika on hea, paneb mängijaid end pingutama millegi nimel & annab ka huvitava ülevaate, mis ja kes serveris parasjagu kus on. Sinul, kellel on sellistele asjadele ligipääs täpsemate detailidega, siis äkki aasta lõpule jõudes valmistaksid Aasta TOP 3 listi? Ma ei tea, kui raske või kerge sul neid asju järgi on uurida, kui palju mida kellegil on, aga kui selleks peab mingit x-higi valama, siis pole mõtet - lihtsalt uus moodus, kuidas statistikat serveris esile tuua & mängijaid omavahel võrrelda.

 

TOP 3 nimekiri siis järgnevatest asjadest, kirja lähevad ainult 3 need, kellel kõige rohkem - ingame nimedega.

  • Karakteri koguväärtus $$$, ehk ig raha, majad, autod ja värgid kõik kokku arvestada.
  • Raha
  • Arreteeritud
  • Arreteerinud (LSPD)
  • Kiitusi
  • Tapmisi
  • Suremisi
  • Kicke
  • Ajaile
  • Bane

see on vaid draft nimekirjast, mis võiks seal olla - kindlasti kui leiad ka mingeid teisi variante, mida lisada & mida sa saaksid statistiliselt mängumoodist välja noppida, võid ka ise midagi lisada

tapmise statistika võiks kindlalt olla see paneb mängijad pingutama et nad rohkem tapaks

lamp asi, motiveerib mängijaid rohkem raha jms paska farmima

  • Author
  • SA:MP Haldaja

Kuna nüüd saab ka SAMPis fiddleda karakteri jäsemetega, ehk SAMP tuvastab ära erinevaid kehaosi, kuhu tulistad ning synci ei ole, siis mõtlesin, et ehk paneksid vaid armori selleks kaitseks, kui tulistatakse sind rindkerre. Kui saad kuuli jalga, kätte, misiganes teise asukohta kui torso, siis sa ei kaota armorit, vaid kohe kaotad HPd.

 

Melee weaponitega damaget saades samuti võiks mitte armorit kaotada, vaid kohe HPd.

 

Kui mängija on kuuli saanud, saab tema või keegi teine teha /vigastused, mis toob ette dialoogi, mis relvaga on teda tulistatud, kuhu on teda tulistatud ja palju damaget see tegi.

 

/aita saab kasutada siis, kui kaasmängija on surnud, aga ta sai surma läbi melee relvade, ehk teda ei ole tulistatud - siis on võimalik kaasmängijal ta taas jalule aidata, et ei peaks koguaeg haigla respawnima sellepärast.

signatuuride maksimaalne character count to 2500

 

pead tuhandega leppima

  • 2 weeks later...
  • Author
  • SA:MP Haldaja

Kui sul on relv käes, teed /muudarelvapos & sulle tuleb ette tabel valikutega.

  • UNSCROLLED STAATUS [NÄHTAVAL / PEIDETUD]
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • jne .. niipalju, kui neid bodyparte on.

Unscrolled staatus peaks suht enesest mõistetav olema, ehk kui sul relva ei ole käes karakteril client side poolt. Kui see on 'nähtavaks' tehtud, siis see tekib su karakterile objektina ja peale seda saad sa valida asukoha, kuhu see objekt kinnitatud on & sa saad seda sealt edasi ise sättida ja liigutada oma soovi järgi. & 'peidetud' on peidetud, ehk nagu default süsteem - relva käes ei ole, relva nähtaval ei ole.

  • 2 weeks later...
  • Author
  • SA:MP Haldaja

Kuna nüüd saab ka SAMPis fiddleda karakteri jäsemetega, ehk SAMP tuvastab ära erinevaid kehaosi, kuhu tulistad ning synci ei ole, siis mõtlesin, et ehk paneksid vaid armori selleks kaitseks, kui tulistatakse sind rindkerre. Kui saad kuuli jalga, kätte, misiganes teise asukohta kui torso, siis sa ei kaota armorit, vaid kohe kaotad HPd.

 

Melee weaponitega damaget saades samuti võiks mitte armorit kaotada, vaid kohe HPd.

 

Kui mängija on kuuli saanud, saab tema või keegi teine teha /vigastused, mis toob ette dialoogi, mis relvaga on teda tulistatud, kuhu on teda tulistatud ja palju damaget see tegi.

 

/aita saab kasutada siis, kui kaasmängija on surnud, aga ta sai surma läbi melee relvade, ehk teda ei ole tulistatud - siis on võimalik kaasmängijal ta taas jalule aidata, et ei peaks koguaeg haigla respawnima sellepärast.

Guest
This topic is now closed to further replies.