Jump to content

Featured Replies

  • Omanik

Kui sul on relv käes, teed /muudarelvapos & sulle tuleb ette tabel valikutega.

  • UNSCROLLED STAATUS [NÄHTAVAL / PEIDETUD]
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • siia tuleb sa-mp'i poolt võimaldatud bodypart, nagu riieteobjektidega /kinnitaese
  • jne .. niipalju, kui neid bodyparte on.

Unscrolled staatus peaks suht enesest mõistetav olema, ehk kui sul relva ei ole käes karakteril client side poolt. Kui see on 'nähtavaks' tehtud, siis see tekib su karakterile objektina ja peale seda saad sa valida asukoha, kuhu see objekt kinnitatud on & sa saad seda sealt edasi ise sättida ja liigutada oma soovi järgi. & 'peidetud' on peidetud, ehk nagu default süsteem - relva käes ei ole, relva nähtaval ei ole.

 

See süsteem sai meelega tehtud vaid Suurtele relvadele, et käes saaks olla korraga 1 suur relv ja et see oleks alati keha küljes kui ta "scrollable" on. /muudaese alt saad ilusti muuta seda relva objekti kui see keha küljes juba on.

 

Garderoobi kasutamine majas võiks olla samal kujul nagu bincos riiete ostmine, et oleks ülevaade kohe skinnidest piltlikult, mitte ID'de kaudu.

 

Teen ära millalgi.

 

/andmed kuvavad vigaselt ja on ilmselgelt kiiruga tehtud, ilma konkreetse kategoriseerimata mis ja kuhu käiks. /andmed valikute alt üldse kaotada ära syntaxid kõik (sama, mis /andmed nsm), IC (kuvab /andmed all juba kõike vajalikku), Juhiload (saad ka endale /näita teha) ja rendiinfo (ei tööta)

 

sa-mp-689.png

 

SSID: 3310 | Annetaja: Ei / Ja | Skin: 29 | Telefon: 5559668

Nathan Ortega | Vanus: 14 | Sugu: Mees | Tervisetõend: Kehtetu / Kehtib

Tase: 21 | Mängutunde: 126 | Kiitusi: 2 | Hoiatusi: 0

Töö: Murdvaras | Tööstaaz: Praktikant (0/3) | Palk: 785

Grupp: Alley Boyz 13 | Rank: 10

 

Fixisin telefoni nr ära, muu on juba ammu ümber tehtud

 

kui teed relvale /maha, siis võiks saada ise ka selle asetust sättida, nagu esemetega.

 

Kahjuks ei, kui te ei taha näha keset teed vedelevaid kurikaid kuhu autod sisse sõidavad ja seejärel jupiterile lendavad.

 

Ei hakka uut teemat tegema ja toon siia teemasse kuid ajailimise teksti võiks kuvada atiimi liikmele kes mängija ajailib kui ka ajailitavale, üsna häiriv on see, kui seda ajailimist spämmitakse niipalju, eriti kui ajaili saab vale mängija.

 

Teen ära, et näitab ainult lähedal olevatele inimestele (juhul kui mid-rp jaili saab.)

 

animatsioonid, mida saad autos kasutada

/animped 7

/animped 8

/animped 9

/animped 12

/animped 18

/animped 19

/animped 60

/animped 61

/animgangs 7

/animgangs 8

/animgangs 9

/animlowrider 2 - 25

 

Mis nendega on, hetkel ei saa kasutada vms?

 

Ka saadetud sõnumid, mis oled kellelegi saatnud võiks chat'i ilmuda, samad värvid nagu telefoniga - sinu tekst on hall, sissetulev tekst on kollane.

 

Sissetulev sõnum

SMS: X_X | KUUPÄEV

SISU

 

 

Saadetud sõnum:

SMS: X_X | KUUPÄEV

SISU

 

Korda tehtud, kui modelaarsed msg sees, siis näitab sinna sms'e, aga nüüd näeb ka välja saadetud sms'i mängija ja ka kontakti nime kui nr kontaktides on tal.

 

Kõikide isiklike ostetud autodega võiks saada ka töökohti teha, nagu rekkajuhid (loe: prügivedajad, sweeperid)

 

Ei, ei taha näha vendi NRG'dega prügi vedamas, sry.

 

Usun, et seda alla 30 hp asja saaks teha ka ilma nende tobedate animatsioonideta.

 

Kas pigem freeziks mängija sekundiks selle animi asemel?

 

chatanimitelt kaotada automaatne /lanim

 

Siis jääb mängijale mingi rõve robotikäte animi lõpp peale.

 

Kui oled kuuli saanud (loe: /vigastused), siis narkot sa tarbida ei saa.

 

Teen ära, panen sinna mingi taimeri, et järgnevad 10-15min ei saa tarbida.

 

Salvestatud raadiolingid.

 

Maki / raadio süsteem on viidud üle dialoogidele, niiet panna sinna kõige hulka ka valik "Salvestatud", kuhu saad salvestada endapoolt leitud linke, süsteem toimiks samamoodi nagu telefonis kontakti salvestumine. Esmalt paned custom nime ja seejärel lisad urli (loe: kontaktina number)

 

Süsteem täitsa olemas, polnud lihtsalt /abi all, lisasin /abi keskkond alla cmd ka. /lingid muidu.

Ma saan aru, et sul midagi on käsil interjööridega, aga siis on minu two cents.

 

Alustaks sellest, et tagasi tuua stock möbleerimata interjöörid. Ka siinsamas teemas ma olen seda soovitanud ning Caupo väitis, et need peaksid alles vist olema kuskil failides, aga täpsemat ei spekuleerinud sel teemal. Arvan ka, et kuna meil aktiivseid MTA mappereid pole, kes 1/3 non col intidest saaksid col intid teha, siis arvan, et see oleks ainukene lahendus momendil, et need failid kuskilt taastada / kätte saada, et need taas käiku lasta. Sest hetkel ei ole ühtegi muud süsteemi interjöörimiseks v.a int millega sa maja ostsid või /inttühjaks ja I've been here too long, et hakata scratchist inte tegema, väga ei viitsi neid seinu ja lagesi ja põrandaid ja tervet struktuuri nullist hakata ehitama.

 

Samuti ka tagasi tuua tavalised stock intid, mida saab linnavalitsusest osta (ka ülaltoodud möbleerimata saaks LVst osta) nagu seda kunagi teha sai. Lihtsalt mängijatele kes ei viitsi inte koguaeg ise teha või isegi kasvõi möbleerida ning ei ole häiritud sellest, et neil ei ole kaminat igas toas või plasmatelekaid või eraldi baari igas WC nurgas, neile oleks selline asi väga muhe tagasi tuua.

 

Ning kolmas punkt sellele kõigele oleks, et nullist tehtud interjöörid mängija SQLile salvestuma. Mängija saab salvestada enda interjööri ning saab kasutada seda teistel hoonetel / firmadel. Although kuna ei oleks tore kahte samasugust nullist tehtud inti näha, siis võiks olla, et üks mängija poolt tehtud interjöör, mis on salvestatud, saab kasutuses olla vaid ühes hoones. Et kui mängija on näiteks teinud interjööri, selle endale ära salvestanud AGA uue maja võtnud & vana interjööri alles jätnud, siis ta lihtsalt seda enam kasutada ei saa seniks kuni eelmine maja omanik selle inti tühjaks on teinud. Unlikely, et see viimane lõik sellest viimasest punktist võimalik oleks, aga kuidagi võiks saada ise tehtud inte salvestada küll - näen palju häid inte, mis lihtsalt ära nullitakse tegelikult ja lihtsalt poof, kadunud nad ongi & selleasemel on tulnud keegi Einstein taoline - neli seina ja ukse pannud ja motivatsiooni kaotanud ja teise inimese töö läks luhta.

 

Ja adminitele ka tagasi tuua, et saaksime interjööre vahetada vastavalt SAMP INT ID'DE & / VÕI XYZ KORDINAADIDE ALUSEL PLS

 

AITÄH TEIE TÄHELEPANU EEST KURAT VÕTAKS.

 

Teen ära millalgi koos süsteemiga, et saab luua juurde neid "stock" interiore (mängija saab mappida valmis ja admin lisada intide alla.)

 

Mängija võiks saada individuaalselt ise enda ilma valida enda pildis.

 

Negatiivne, siis üks vend päevitab Santa Marias, teine Suusatab, kolmas kõnnib vihmavarjuga ringi ja neljas istub tuule eest varjus.

  • 1 month later...
  • Author
  • SA:MP Haldaja

/andmed all olev tööstaaz võiks ikka erineda serveri grupeeringust & serveri töökohast. Hetkel kandub tööstaazi aeg ümber sellele, kui sa ühined ka grupeeringuga & sealt endale tunde kogud, suureneb ka sinu /võtatöö tööstaaz, kuigi ehk eraldi teha /andmed alla teistmoodi, hetkel on

 

Amet: Kaubavedaja | Tehtud: Ei | Tööstaaz: OSKUST??LINE III (157/52) | Palk: $1948

Grupp: Los Santos Customs | Auaste: Direktor[9]

 

aga howbout

 

Amet: Kaubavedaja | Tehtud: Ei | Tööstaaz: OSKUST??LINE III (XX/XX) | Palk: $1948

Grupp: Los Santos Customs | Auaste: Direktor[9]  | Tööstaaz: XX | Palk: $7696

  • Omanik

/andmed all olev tööstaaz võiks ikka erineda serveri grupeeringust & serveri töökohast. Hetkel kandub tööstaazi aeg ümber sellele, kui sa ühined ka grupeeringuga & sealt endale tunde kogud, suureneb ka sinu /võtatöö tööstaaz, kuigi ehk eraldi teha /andmed alla teistmoodi, hetkel on

 

Amet: Kaubavedaja | Tehtud: Ei | Tööstaaz: OSKUST??LINE III (157/52) | Palk: $1948

Grupp: Los Santos Customs | Auaste: Direktor[9]

 

aga howbout

 

Amet: Kaubavedaja | Tehtud: Ei | Tööstaaz: OSKUST??LINE III (XX/XX) | Palk: $1948

Grupp: Los Santos Customs | Auaste: Direktor[9]  | Tööstaaz: XX | Palk: $7696

 

Kas tööstaazid peaksid samad olema vms? Ja kas see peaks tulenema ehk grupi cmd'sid vms kasutades iga tund?

Hetkelised staazid: https://wiki.snjrp.ee/index.php/T%C3%B6%C3%B6kohad

  • Author
  • SA:MP Haldaja

Grupeeringu tööstaazidele mingisugust nimetust vast panema ei hakka, vaid number, et mitu tundi oled grupeeringus olnud. Mingi muu faktor seda statistikat mõjutada ei tohiks, rather than nagu töökohas, et see suureneb siis kui sa oled iga tunni jooksul 1 ringi ära teinud. Grupeeringutel nii see ei käiks, lihtsalt iga tund olles saad ühe tööstaazi sinna juurde, saavad mängijad ehk ka paremat andmet enda karakterite üle koguda, edasistes CVdes kasvõi panna kirja ja kuidagi üle ümardada, kui kaua nad kus eelnevas grupeeringus olid.

Grupeeringu tööstaazidele mingisugust nimetust vast panema ei hakka, vaid number, et mitu tundi oled grupeeringus olnud. Mingi muu faktor seda statistikat mõjutada ei tohiks, rather than nagu töökohas, et see suureneb siis kui sa oled iga tunni jooksul 1 ringi ära teinud. Grupeeringutel nii see ei käiks, lihtsalt iga tund olles saad ühe tööstaazi sinna juurde, saavad mängijad ehk ka paremat andmet enda karakterite üle koguda, edasistes CVdes kasvõi panna kirja ja kuidagi üle ümardada, kui kaua nad kus eelnevas grupeeringus olid.

 

t66staaz

los santos taxi 6h (kell 10 - kell 16)

 

see m6ttetu ju :D

  • Author
  • SA:MP Haldaja

see ei oma tähtsust, missugune see välja näeb, kuidas te alati pointi suudate nii missida

 

lslt eraldi tööstaaz andmed panna grupile, et TÖÖKOHTADE TÖÖSTAAZ EI KANDUKS ÜLE GRUPEERINGU ALUSEL OLEVALE AJALE

 

hetkel on mul tööstaaz 158/52 aga see 158 on see mis mul meha grupis olnud olen, töökohta ma pole üldse teinud, et seda tööstaazi reaalselt saanud oleksin

  • Rosecco locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.