Jump to content

Featured Replies

Taksodel nkn pole mingit eesmärki serveris, see on veel üks asi vähem ju?

  • Author
  • SA:MP Haldaja

See esimene /veh spawnimine peale sisse logimist, et saad seda teha ükskõik kus (loe: ei pea olema /veh pargi asukohas) võiks kehtida ainult esimeste 15 minutit jooksul peale serverisse logimist. Või üleüldse ma tegelt ei saa aru, mis eesmärgiga see tehtud sai?

 

Ütleme, et server crashib keset sõitu või sa pead ootamatult välja logima.... Saad oma auto spawnida kohas, kus välja logisid ja RPga edasi minna.

 

Aga autod ei despawni ju, kui sa serverist välja logid. Autod despawnivad siis, kui sa ise neid despawnid või serverile restart tuleb.

See sai tehtud hetkedel, mil server crashis tihti või ddositi igapäevaselt serverit maha, mis jooksutas serveri kokku ja see nõudis serverile restarti ning alati mängu tulles siis kõik spammisid adminnidele, et telege neid või neile sõidukid, et nad kuskil karuperses või kus iganes. Ja kuna seda siin vahepeal juhtus oma 5x tunni jooksul, siis mängijate kasutusmugavuse tagamiseks ning adminnidel mõttetu lisakoormuse vähendamiseks sai see tehtud.

+ ma ei näe selles mitte midagi head kui mingi mängija tuleb serveri üle pika aja tagasi ja siis sisselogides näeb, et ta kuskil Fort Carsonis vms ja et oma sõiduki juurde ronida, peab ta mingi ~15min bunnyhoppima ühest maailma otsast teise, et lihtsalt ringi natukene sõita ning tunda nostalgiat või mille iganes jaoks tal parasjagu tuju on.

  • Author
  • SA:MP Haldaja

Death süsteem totaalselt revampida, mdea mida see Kenth tegi aga see on tehtud vaid mõttetuslikuks ootamiseks ja koledate timerite vahtimiseks, mis on suurelt ekraanile lajatatud. Ei pea olema ju mingisugune raketiteadlane, et mõista kuidas süsteemi teha.

 

Kui sa saad surma läbi tulirelva - either kas ootad 4 minutit, kuniks aktsepteerid surma või sind tuleb meedik / (administraator) ravima.

Kui sa saad suma läbi melee - sa ei teki haigla, either kas ootad maas 4 minutit, kuniks sa ise automaatselt jalule uuesti saad või aitab sind mingisugune mängija /aita käsklusega.

 

Mingisugused kliinilised ja huinjaad, why the fuck. Timerid ka võiks tulla sinna tavalisse HUD asukohta, kus on enamus informatsioon, mitte ei ole lajatatud 1000x200 ekraanile. Haigla timer ka 5 minuti peale, mitte 15.

  • 2 weeks later...

Death süsteem totaalselt revampida, mdea mida see Kenth tegi aga see on tehtud vaid mõttetuslikuks ootamiseks ja koledate timerite vahtimiseks, mis on suurelt ekraanile lajatatud. Ei pea olema ju mingisugune raketiteadlane, et mõista kuidas süsteemi teha.

 

Kui sa saad surma läbi tulirelva - either kas ootad 4 minutit, kuniks aktsepteerid surma või sind tuleb meedik / (administraator) ravima.

Kui sa saad suma läbi melee - sa ei teki haigla, either kas ootad maas 4 minutit, kuniks sa ise automaatselt jalule uuesti saad või aitab sind mingisugune mängija /aita käsklusega.

 

Mingisugused kliinilised ja huinjaad, why the fuck. Timerid ka võiks tulla sinna tavalisse HUD asukohta, kus on enamus informatsioon, mitte ei ole lajatatud 1000x200 ekraanile. Haigla timer ka 5 minuti peale, mitte 15.

Poolt, kui surma saad ss sa ei viici second chance oodata 10min ja ss veel 15min. Nahhui. Afk server prg ju

  • 5 weeks later...
  • Author
  • SA:MP Haldaja

Selleasemel, et murdvarga süsteemi chance rate'i ainult edasi ja tagasi muuta iga nädal, läheneks asjale veits teistmoodi?

 

Saab teha ainult majades, selleks, et /otsimajast käsklust kasutada, peab sinuga seal majas viibima veel vähemalt 2 liiget grupeeringust, maksimaalselt 3. Ehk siis ainult 3 kuni 4. /otsimajast saab teha ainult kas rank 10 või 9. Majas peavad kõik grupeeringu liikmed olema peale seda kui /otsimajas on tehtud, kui selajal keegi majast välja läheb, muutub käsklus ebaaktiivseks ja tegevus ebaõnnestub. Kui tegevus aga õnnestub, saab iga majas viibija, kes grupeeringusse kuulub, 1 eseme. Majas peavad kõik isikud viibima selajal vähemalt 30 - 40 sekundit, peale 15ndat sekundit, saab ka LSPD teate, et majja murti sisse & mingisugune ebatavaline nähtus seal toimub

 

Kenth andis mulle ülevaate, kuidas tulevane relvadesüsteem & nende valmistamine peaks tulema, see siin on band aid praegusele süsteemile, kuniks uus tuleb, kui tuleb.

Selleasemel, et murdvarga süsteemi chance rate'i ainult edasi ja tagasi muuta iga nädal, läheneks asjale veits teistmoodi?

 

Saab teha ainult majades, selleks, et /otsimajast käsklust kasutada, peab sinuga seal majas viibima veel vähemalt 2 liiget grupeeringust, maksimaalselt 3. Ehk siis ainult 3 kuni 4. /otsimajast saab teha ainult kas rank 10 või 9. Majas peavad kõik grupeeringu liikmed olema peale seda kui /otsimajas on tehtud, kui selajal keegi majast välja läheb, muutub käsklus ebaaktiivseks ja tegevus ebaõnnestub. Kui tegevus aga õnnestub, saab iga majas viibija, kes grupeeringusse kuulub, 1 eseme. Majas peavad kõik isikud viibima selajal vähemalt 30 - 40 sekundit, peale 15ndat sekundit, saab ka LSPD teate, et majja murti sisse & mingisugune ebatavaline nähtus seal toimub

 

Kenth andis mulle ülevaate, kuidas tulevane relvadesüsteem & nende valmistamine peaks tulema, see siin on band aid praegusele süsteemile, kuniks uus tuleb, kui tuleb.

 

Kallis Lord Etz!

 

Ehk võtad ise kunagi kätte ja hakkad scriptima, siis saab näha õiget gangsta RPd!

Minu arvates on asjad lohakalt tehtud, mitte Caupo, aga Kenth'i poolt pigem. Mul selline küsimus jäänud, kas ta on reaalselt testinud ka süsteeme? Miks ma lendan taevast kuskil alla ja suren kuskil Red Country's ja nii juhtub. (See sama tüüp viga olnud eelmistes Kenthi serverites. ). See on häiriv. Peaks aega leidma ja hakkama neid ise testima, et need kõik vead saaksid korda.

EDIT:: Imelikud disainid ka, mis pole üldse vajalikud näiteks spedomeeter lillaks, milleks?

Guest
This topic is now closed to further replies.