Jump to content

Featured Replies

Tase 6 4seina objekti tuleb ümber auto ja enne minema ei saa, kui ment või admin tuleb.

  • Author
  • SA:MP Haldaja

Meil on mappereid, las keegi teeb uuesti need gta stock intid ilma mööblita, et neist läbi ei kukuks & mängijad saaksid neid enda majadele panna läbi linnavalitsuse.

Meil on mappereid, las keegi teeb uuesti need gta stock intid ilma mööblita, et neist läbi ei kukuks & mängijad saaksid neid enda majadele panna läbi linnavalitsuse.

 

Need intid on tegelt vist isegi GM'is olemas, aga lihtsalt puudub UI (User Interface ehk kasutajaliides ehk teie keeli Dialoog/Käsklus), mille kaudu seda oma majale määrata. See oli mingil määral bugged vahepeal, seega sai disabled ja jäigi disabletiks. Võib olla isegi leidub GMis koht kus see välja kommenteeritud ja olemas ning vajaks lihtsalt üle vaatamist ning testimist.

See foorum on vähe putsis kuna mingid Sniper Kenth on litt Ja siis tlevad inimesed kes hakkavad OOC suruma et osta relva. Atiimi kohta teen ka näite= Näevad kuulsust, troll starts. See on minu arvamus ja mina jään sellele kindlaks :D

See foorum on vähe putsis kuna mingid Sniper Kenth on litt Ja siis tlevad inimesed kes hakkavad OOC suruma et osta relva. Atiimi kohta teen ka näite= Näevad kuulsust, troll starts. 2. Näide= Contextist välja rebimine "Perse" Atiimi solvamine Hoiatusi ? Sellel mängijal, Ajail 60minutit sellel mängijal

See on minu arvamus ja mina jään sellele kindlaks :D

 

Kuule, õpi kõigepealt kirjutama enne kui sa hakkad mingit sitta suust välja sülitama. Absoluutselt mitte midagi ei saa su tekstist aru smh. Kui sulle midagi ei meeldi siis palun saada PM ja arutame seda asja. Kui sa veel kord enda puusalt tulistatud trash talki suvalisse kohta postitad siis ma eemaldan sult lihtsalt postitamise õiguse.

  • Author
  • SA:MP Haldaja

animatsioonid, mida saad autos kasutada

 

/animped 7

/animped 8

/animped 9

/animped 12

/animped 18

/animped 19

/animped 60

/animped 61

/animgangs 7

/animgangs 8

/animgangs 9

/animlowrider 2 - 25

 

tsiviilautode expansion

 

West LS, Downtown territooriumid tundusid suht puutumatud, samuti panin rohkem rõhku ka parklatele / ettevõtetele, kui niisama teeääres pargituna.

 

AddStaticVehicle(560,321.3687,-1788.8403,4.4352,180.2851,41,29); // 618
AddStaticVehicle(560,353.6497,-1809.5269,4.2285,0.3350,41,29); // 619
AddStaticVehicle(560,449.1638,-1801.8413,5.2517,90.0203,41,29); // 620
AddStaticVehicle(560,466.1390,-1663.6205,24.6506,262.6563,41,29); // 621
AddStaticVehicle(560,544.1967,-1479.6365,14.1740,1.3841,41,29); // 622
AddStaticVehicle(560,515.0583,-1388.3638,15.6648,194.4048,41,29); // 623
AddStaticVehicle(560,1016.1917,-1367.8899,13.0802,89.6948,41,29); // 624
AddStaticVehicle(560,985.3296,-1306.6638,13.0880,359.5719,41,29); // 625
AddStaticVehicle(560,201.1128,-1439.0398,12.8051,319.1753,41,29); // 626
AddStaticVehicle(560,337.3387,-1346.8948,14.2126,298.9160,41,29); // 627
AddStaticVehicle(560,1222.0942,-880.9114,42.5991,99.8340,41,29); // 628
AddStaticVehicle(560,1227.9642,-916.8547,42.6063,99.8929,41,29); // 629
AddStaticVehicle(560,1347.7485,-1017.0131,26.4023,179.9008,41,29); // 630
AddStaticVehicle(560,1276.5624,-1312.9382,13.0323,180.8276,41,29); // 631
AddStaticVehicle(560,1282.7010,-1381.7169,13.0566,179.4961,41,29); // 632
AddStaticVehicle(560,1137.0632,-1699.0553,13.5491,0.0218,41,29); // 633
AddStaticVehicle(560,1062.2311,-1769.6261,13.0733,270.0217,41,29); // 634
AddStaticVehicle(560,1099.2212,-1760.9250,13.0550,90.7322,41,29); // 635
AddStaticVehicle(560,1062.2635,-1737.3090,13.1849,90.0259,41,29); // 636
AddStaticVehicle(560,874.5417,-1658.1558,13.2518,0.1233,41,29); // 637
AddStaticVehicle(560,870.1646,-1678.6093,13.2517,179.2820,41,29); // 638
AddStaticVehicle(560,850.5622,-1830.1929,11.9615,269.2404,41,29); // 639
AddStaticVehicle(560,782.0533,-1605.3185,13.0877,270.2849,41,29); // 640
AddStaticVehicle(560,782.2372,-1633.9644,13.0880,270.0810,41,29); // 641
AddStaticVehicle(560,1065.0537,-1381.7126,13.2615,359.7804,41,29); // 642
AddStaticVehicle(560,1375.4705,-1634.3123,13.0882,180.1406,41,29); // 643
AddStaticVehicle(560,1533.9301,-1846.8788,13.2518,359.9754,41,29); // 644
AddStaticVehicle(560,1438.9385,-1832.6110,13.2520,180.0487,41,29); // 645
AddStaticVehicle(560,1277.0334,-1796.2346,13.0975,0.0131,41,29); // 646
AddStaticVehicle(560,1444.6534,-2225.0911,13.2521,359.4858,41,29); // 647
AddStaticVehicle(560,1529.6774,-2211.7673,13.2595,359.8185,41,29); // 648
AddStaticVehicle(560,1539.6522,-2361.5002,13.2600,179.9650,41,29); // 649
AddStaticVehicle(560,1502.3339,-2361.7444,13.2559,359.9508,41,29); // 650
AddStaticVehicle(560,1388.3612,-2348.1294,13.2443,0.4817,41,29); // 651
AddStaticVehicle(560,1365.3276,-2344.5703,13.2522,269.4933,41,29); // 652
AddStaticVehicle(560,1947.6158,-2110.9253,13.2515,90.0991,41,29); // 653
AddStaticVehicle(560,1947.2021,-2129.9851,13.2519,270.1453,41,29); // 654
AddStaticVehicle(560,2062.1936,-1919.4022,13.2522,180.2671,41,29); // 655
AddStaticVehicle(560,1984.0977,-1995.4841,13.2556,180.8856,41,29); // 656
AddStaticVehicle(560,1929.5103,-1795.0718,13.0880,90.1353,41,29); // 657
AddStaticVehicle(560,2120.7205,-1783.9199,13.0925,0.8187,41,29); // 658
AddStaticVehicle(560,2296.5222,-1633.7369,14.4156,180.6878,41,29); // 659
AddStaticVehicle(560,2390.5725,-1490.8397,23.5330,269.4973,41,29); // 660
AddStaticVehicle(560,2390.4961,-1510.1709,23.5398,269.7751,41,29); // 661
AddStaticVehicle(560,2148.2842,-1157.4346,23.5502,89.7884,41,29); // 662
AddStaticVehicle(560,2161.0911,-1187.4110,23.5245,89.9688,41,29); // 663
AddStaticVehicle(560,2217.2478,-1166.0040,25.4314,270.7503,41,29); // 664
AddStaticVehicle(560,2509.4885,-1468.6440,23.7330,0.0854,41,29); // 665
AddStaticVehicle(560,2665.2578,-1091.6215,69.0565,269.6683,41,29); // 666
AddStaticVehicle(560,2742.9351,-1456.5652,30.0684,358.1151,41,29); // 667
AddStaticVehicle(560,2818.1111,-1428.3883,15.9553,0.1619,41,29); // 668
AddStaticVehicle(560,2817.8438,-1442.3741,27.8605,90.2586,41,29); // 669
AddStaticVehicle(560,2796.1143,-1580.5822,10.6321,90.5483,41,29); // 670
AddStaticVehicle(560,2822.1667,-1548.6682,10.6274,270.2411,41,29); // 671
AddStaticVehicle(560,2502.1003,-1756.0560,13.1191,0.0684,41,29); // 672
AddStaticVehicle(560,2490.6960,-1755.9177,13.2194,359.9259,41,29); // 673
AddStaticVehicle(560,2258.8167,-1694.9479,13.4290,58.9696,41,29); // 674
AddStaticVehicle(560,1937.9231,-1563.9382,13.3124,133.6269,41,29); // 675
AddStaticVehicle(560,1669.1179,-1698.6948,15.3147,269.6534,41,29); // 676
AddStaticVehicle(560,1707.2670,-1498.3947,13.1667,0.6484,41,29); // 677
AddStaticVehicle(560,1672.8313,-1611.6610,13.2517,270.2321,41,29); // 678
AddStaticVehicle(560,1613.9521,-1885.8810,13.2517,0.3586,41,29); // 679
AddStaticVehicle(560,1358.2389,-1753.9214,13.0661,179.9221,41,29); // 680
AddStaticVehicle(560,2373.7363,-1928.4465,13.0881,179.4648,41,29); // 681
AddStaticVehicle(560,2482.8728,-1953.5520,13.1294,180.4003,41,29); // 682

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/fPBpRd1.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/r3h9Np1.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/94RXbx1.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/WE3zoba.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/Ek92NyE.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/TZJtd8T.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/9ooA9sj.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/76meC35.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/0UkBBno.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/ZonbkbL.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/KGcWNxn.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/1AkWYJZ.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/6gCt9J3.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/jilJwgP.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/Q4AMjyI.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/s44wpEe.png

 

ASUKOHT: http://i.imgur.com/o4q5JeU.png

ASUKOHT KAARDIL: http://i.imgur.com/ontt7pO.png

 

24/7'd võiks seekord jaotada üle linna laiali, oleks kindlasti palju kasulikum ka gangidel, kelle rp peamiselt toimub vaid hoodis & et ka nende asukohtades oleks läheduses pood olemas, mitte ei pea koguaeg unity või vinewood jooksma.

 

Palun korja koordinaadid neist kohtadest, et lõpptulemus postitusel oleks selline:

 

ASUKOHT: PILDILINK XYZ

ASUKOHT KAARDIL: PILDILINK

 

Ja siis millalgi lisan läbi UCP ära.

 

AddPlayerClass(154,1323.4554,-1841.6187,13.5469,316.6919,0,0,0,0,0,0); // Verdant Bluffs
AddPlayerClass(154,1043.7423,-1384.8759,13.7028,44.9949,0,0,0,0,0,0); // Market
AddPlayerClass(154,1952.2462,-2003.9865,13.5469,89.6020,0,0,0,0,0,0); // El Corona
AddPlayerClass(154,2424.1826,-1742.8374,13.5452,228.1828,0,0,0,0,0,0); // Ganton
AddPlayerClass(154,2424.0217,-1922.1932,13.5498,315.1692,0,0,0,0,0,0); // Willowfield
AddPlayerClass(154,2359.7251,-1312.0852,24.0056,134.4875,0,0,0,0,0,0); // East LS
AddPlayerClass(154,2751.4541,-1438.2979,30.4531,270.4169,0,0,0,0,0,0); // East Beach
AddPlayerClass(154,2151.7544,-1013.6031,62.7897,129.1477,0,0,0,0,0,0); // Colinas
AddPlayerClass(154,2139.8271,-1168.5924,23.9922,89.5299,0,0,0,0,0,0); // Jefferson

 

 

  • 2 weeks later...
  • Author
  • SA:MP Haldaja

misiganes sa tegid selle /sit animatsiooniga, et ta läheb läbi kõikidest objektidest nagu need oleks non solid, tee seda kõikide animatsioonidega pls

  • Author
  • SA:MP Haldaja

Kui mängijal on mask peal, siis tavaliseks ID kasutamiseks võiks saada kasutada tema Maski ID'd.

 

Näiteks /maksa 1222 200, ei pea hakkama keset RP'd eraldi inimese ID'd küsima.

  • Author
  • SA:MP Haldaja

See esimene /veh spawnimine peale sisse logimist, et saad seda teha ükskõik kus (loe: ei pea olema /veh pargi asukohas) võiks kehtida ainult esimeste 15 minutit jooksul peale serverisse logimist. Või üleüldse ma tegelt ei saa aru, mis eesmärgiga see tehtud sai?

See esimene /veh spawnimine peale sisse logimist, et saad seda teha ükskõik kus (loe: ei pea olema /veh pargi asukohas) võiks kehtida ainult esimeste 15 minutit jooksul peale serverisse logimist. Või üleüldse ma tegelt ei saa aru, mis eesmärgiga see tehtud sai?

 

Ütleme, et server crashib keset sõitu või sa pead ootamatult välja logima.... Saad oma auto spawnida kohas, kus välja logisid ja RPga edasi minna.

Guest
This topic is now closed to further replies.