Jump to content

Featured Replies

  • Author
  • SA:MP Haldaja

ainuke kellele KUNAGI midagi ei meeldi oled sina, pipe down

 

piipu ma enne maha ei pane, kui sa mulle selgitad kuidas üksteise over and over tapmine karakterivälisel atmosfääril rikastab serverit ja selle roleplay olukorda?

ainuke kellele KUNAGI midagi ei meeldi oled sina, pipe down

 

piipu ma enne maha ei pane, kui sa mulle selgitad kuidas üksteise over and over tapmine karakterivälisel atmosfääril rikastab serverit ja selle roleplay olukorda?

Rahuldad SNJ relvasüsteemiga ( relvade DMG ) oma laskmisvajadusi ja seetõttu suhtud tänaval RP olukorras tapmisesse tõsisemalt?

  • Author
  • SA:MP Haldaja

ainuke kellele KUNAGI midagi ei meeldi oled sina, pipe down

 

piipu ma enne maha ei pane, kui sa mulle selgitad kuidas üksteise over and over tapmine karakterivälisel atmosfääril rikastab serverit ja selle roleplay olukorda?

Rahuldad SNJ relvasüsteemiga ( relvade DMG ) oma laskmisvajadusi ja seetõttu suhtud tänaval RP olukorras tapmisesse tõsisemalt?

 

Mu grupeering ei ole ametlik vist isegi olnud 72 tundi ja mul on juba olemas kaks m4ja, sniper, pumba skeem, lsd ja ghb valem - serveris ei ole laskmisvajadus, serveris on mängumoodiline viga, mida on buffitud ja nerfitud aastaid, aga probleemiks on ta endiselt jäänud & nüüd te olete lagedale tulnud ideega selleasemel, et murdvarast kõvasti ümber teha, te teete rahalise võistluse sellele, kes rohkem üksteist maha laseb, saab raha

 

management

Lugesin kogu teema läbi, paar mõtteavaldust:

 

1. Ideed kõik väga super ning aitaksid erinevaid kitsaskohti parandada.

2. Mängijaskond on väga okkaline ning kogu aeg on vaja teistele ära panna. Kole lugeda.

 

 

Isiklikud mõtted serverist, mis mind häirivad:

 

1. Mingid tobedad i-tähed ja valged nooled on igalpool. Hääküll, tahate tähelepanu juhtida, aga kõik serverid on olud lihtsalt nii, et roheline tekst on ukse juures ja väga soliidne kõik.

2. Unity suur parkla on kinni ehitatud mingi värviliste väravatega (server, kus igapäev on 5 inimest sees võiks selline koht avatud olla, et vähegi koondada inimesi ühte kohta ja tekitada RP tekkimise võimalust. Mäletan EasyLife ja Breaking LS aegu, kus tühja serveri korral inimese kogunesid ikkagi Unitysse ja vähemalt tekkis tunne, et midagi toimub)

3. /vehspawn ? Ei meeldi, et linn on tühi. Tundub nagu sõidad ringi mingis mahajäetud linnas, ning ei teki üldse mingit tunnetki, et kusagil keegi elab. Kui liiga palju autosid serveris on siis võib ju teha sõidukite limiidi karakteri kohta ning kodanikud, kes pole nt 2 nädalat IG käinud sõidukid automaatselt despawnitakse ja saavad need /vehspawnida siis kui vaja.

 

Foorumi kohta selline idee, et kui kusagil on näha roppuseid või teadliku "ärapanemist," võiks rakendada kohe mingeid "puhkuseid" foorumist, kui vaja ka serverist, nt 1 nädal. Inimesed saavad puhata ning üritame vihkamise välja juurida.

Tahaks ilusaid sõbralike aegu tagasi ning kohata tõelisi rollimängureid serveris.

 

Ja viimaks kiitused ECle, et viitsib ja on huvitatud serveri arengust

Isiklikud mõtted serverist, mis mind häirivad:

 

1. Mingid tobedad i-tähed ja valged nooled on igalpool. Hääküll, tahate tähelepanu juhtida, aga kõik serverid on olud lihtsalt nii, et roheline tekst on ukse juures ja väga soliidne kõik.

2. Unity suur parkla on kinni ehitatud mingi värviliste väravatega (server, kus igapäev on 5 inimest sees võiks selline koht avatud olla, et vähegi koondada inimesi ühte kohta ja tekitada RP tekkimise võimalust. Mäletan EasyLife ja Breaking LS aegu, kus tühja serveri korral inimese kogunesid ikkagi Unitysse ja vähemalt tekkis tunne, et midagi toimub)

3. /vehspawn ? Ei meeldi, et linn on tühi. Tundub nagu sõidad ringi mingis mahajäetud linnas, ning ei teki üldse mingit tunnetki, et kusagil keegi elab. Kui liiga palju autosid serveris on siis võib ju teha sõidukite limiidi karakteri kohta ning kodanikud, kes pole nt 2 nädalat IG käinud sõidukid automaatselt despawnitakse ja saavad need /vehspawnida siis kui vaja.

 

 

1. Informatiivsed tähed uste & muude sisenevate hoonete ees on olnud koguaeg siin serveris. Lisaks on nende kahe märgi vahe ka see, mis hoonet antud täpp hoone ees tähistab.

2. Kinni ehitatus (tõenäoliselt) on jäänud peale plaanitud jõulueventi mis ära jäi & selle raames pandi ka parklasse suur jõulukuusk. Ju siis pole neid 'väravaid' eemaldatud lihtsalt.

3. Kui ma ei eksi on /veh spawn & /veh despawn tehtud selleks, et inimeste autosi ei varastataks & tõenäoliselt on seal veel mingi põhjus mida ma hetkel ei oska öelda.

Isiklikud mõtted serverist, mis mind häirivad:

 

1. Mingid tobedad i-tähed ja valged nooled on igalpool. Hääküll, tahate tähelepanu juhtida, aga kõik serverid on olud lihtsalt nii, et roheline tekst on ukse juures ja väga soliidne kõik.

2. Unity suur parkla on kinni ehitatud mingi värviliste väravatega (server, kus igapäev on 5 inimest sees võiks selline koht avatud olla, et vähegi koondada inimesi ühte kohta ja tekitada RP tekkimise võimalust. Mäletan EasyLife ja Breaking LS aegu, kus tühja serveri korral inimese kogunesid ikkagi Unitysse ja vähemalt tekkis tunne, et midagi toimub)

3. /vehspawn ? Ei meeldi, et linn on tühi. Tundub nagu sõidad ringi mingis mahajäetud linnas, ning ei teki üldse mingit tunnetki, et kusagil keegi elab. Kui liiga palju autosid serveris on siis võib ju teha sõidukite limiidi karakteri kohta ning kodanikud, kes pole nt 2 nädalat IG käinud sõidukid automaatselt despawnitakse ja saavad need /vehspawnida siis kui vaja.

 

 

1. Informatiivsed tähed uste & muude sisenevate hoonete ees on olnud koguaeg siin serveris. Lisaks on nende kahe märgi vahe ka see, mis hoonet antud täpp hoone ees tähistab.

2. Kinni ehitatus (tõenäoliselt) on jäänud peale plaanitud jõulueventi mis ära jäi & selle raames pandi ka parklasse suur jõulukuusk. Ju siis pole neid 'väravaid' eemaldatud lihtsalt.

3. Kui ma ei eksi on /veh spawn & /veh despawn tehtud selleks, et inimeste autosi ei varastataks & tõenäoliselt on seal veel mingi põhjus mida ma hetkel ei oska öelda.

 

3. Kunagi hiilgeaegadel oli serveris 70-80+ mängijat ja siis kurdeti lagi pärast mida autod tekitasid.

 

3. /vehspawn ? Ei meeldi, et linn on tühi. Tundub nagu sõidad ringi mingis mahajäetud linnas, ning ei teki üldse mingit tunnetki, et kusagil keegi elab. Kui liiga palju autosid serveris on siis võib ju teha sõidukite limiidi karakteri kohta ning kodanikud, kes pole nt 2 nädalat IG käinud sõidukid automaatselt despawnitakse ja saavad need /vehspawnida siis kui vaja.

 

 

3. Kui ma ei eksi on /veh spawn & /veh despawn tehtud selleks, et inimeste autosi ei varastataks & tõenäoliselt on seal veel mingi põhjus mida ma hetkel ei oska öelda.

 

3. Kunagi hiilgeaegadel oli serveris 70-80+ mängijat ja siis kurdeti lagi pärast mida autod tekitasid.

 

3.1. Ei ole päris kursis, kas autovargatöö on üldse veel serveris? Kui jah siis mida nad varastavad?

3.2. Teiseks on eelnevalt olnud siin erinevad sõiduki turvasüsteemide tasemed, mida saaks paigaldada varguste vähendamiseks.

3.3. Kolmandaks tekiks kinnisvaraturul eelis majadel, millel on väravad või garaažid (Sain eelnevalt aru, et inimesed saavad ise oma maja ext disainida, miks mitte lasta paigaldada sinna värav - või veel parem, apunktide eest saab paigaldada värava - serveri maintance ;;) )

3.4. Neljandaks mehaanikute töö oli kunagi inimeste autosid otsida ja said sellega väga hästi hakkama. Isegi alati uude serverisse tulles mehaanik olnud. Tunduvalt rohkem RP võimalusi kui sweeper või pakiautojuht. Ja mehaanik ei peaks olema ametlik grupeering vaid suvalt võetav töökoht, imo vanadel aegadel asi toimis.

3.5. Ja kodanik, kelle arvuti ei mängi GTA:SA täna hunniku autode nähtaval olles ilma läägita välja, võib enda närvide säästmise eesmärgil veidi investeerida uude arvutisse :)

 

Võib-olla minu arvamus, aga autodest tühi linn lihtsalt ei tõmba serverissegi.

Tõsi, autod annavad palju juurde + autovarastel on suurem variety autosid mida varastada kui tsiviilide sõidukitest ei tule välja.

Guest
This topic is now closed to further replies.