Posted December 28, 20177 yr SA:MP Haldaja /g(rupeeringu)reklaam Saab teha ükskõik kus & maksaks $2000 per advertisement, saaks teha ainult rank 8+. Ilmuks samamoodi nagu tavaline /reklaam, ainult [REKLAAM: NUMBER] Asemel tuleks [GRUPEERINGU NIMI] REKLAAM Ametlikud grupeeringud saaksid sellega erinevaid evente reklaamida, mis parasjagu kus toimuks või misiganes, suht aeganõudev & kapsas ja puder on alati admine requestida, et nad meedia TPksid & siis tagasi mind eelmisele kohale. Võtke seda kui lisa perksi ametlikule staatusele teie grupeeringule. Samuti ka /f(irma)reklaam, saaks teha ainult firma ikooni juures & maksaks $1500 per advertisement. Ilmuks siis [FIRMA NIMI] REKLAAM kujul /firmamotd Firmasse sisenedes ilmub tekst, mille on määranud firma omanik mingiks RP eesmärgiks, kui tahab midagi firmasse sisenejatele teada anda, millega nad peaksid RP käigus arvestama. /kinnisvarakuulutus [hind] Saad kasutada enda maja entrance'st raadiusega viis meetrit, tekib 3d tekst "Maja on müügiks hinnaga $summa! Helista numbrile [karakteri number] /sõidukikuulutus [hind] Sõidukile tekib 3d tekst sisuga "Sõiduk on müügiks hinnaga $summa! Helista numbrile [karakteri number]" - käsklust saab teha ainult enda autos istudes /viimationline [Nimi_Nimi] Viimati logis sisse: Kuupäev, kellaaeg. Viimati logis välja: Kuupäev, kellaaeg. Mängija, kel on vähem kui 20 mängutundi, võiks saada ka mingit algajaboonust igal palgapäeval, $1000 Samuti ka neil, kel pole scriptwise tööd, võiks saada ka tööturaha $200 igal palgapäeval - ausalt öeldes, mina küll ei viitsi neid töökohtasi nolada, vaid ma pigem RPksin endale rolli siseselt mingi töö & RP'n selle palga siis selle scriptwise 'töötupalga' alla. Inimesed, kes fokuseerivad enda aja ja tähelepanu vaid roleplay keskkonnale / seltskonnale, ei tohiks jääda ilma gamemode sissetulekust.
December 28, 20177 yr Author SA:MP Haldaja /gps Avanaeb dialoog järgnevate valikutega. Sööklad - Kõik sööklad, Los Santos tuleks ära täita sööklatega, mis on ka stock GTA's ning need KÕIK firmadena müüki panna, kui veel kõike pandud ei ole. Samuti ka mingeid custom firmasi kindlasti, et variatsiooni oleks ning atmosfääri arendaks RP kesiselt. Poed - Tavalised poed, igasugused ehitusmarketid, elektripoed, riietepoed, misiganes - kõik, mis karakterile vajalik tarvikuteks. Töökohad - Suht enesest mõistetav. Muu - Igasugused tähtsamad hooned / asukohad. Võib vabalt lisada ka populaarsemaid / vajalikemaid asukohti nagu näiteks "Rongijaam" või "Sadam". GPS ei pea alati ilmtingimata mingisuguse spetsiifilise elemendi või asja juurde juhatama, mis sind mängumoodi kaudselt abistaks. Igasugused LSPD HQ'd, Pangad jms tulevad siia rubriigi alla. Aadress - Saad lisada maja aadressi ning ta juhatab sind sinna VÕI siis mingi ettevõtte, ettevõtte nimesi võiks saada ka osaliselt kirjutada & ta annab sulle kõige closemad optionid, mis süsteem ära tuvastas su sisestuse kohaselt. firma nime ees oleks ka tänavanimi, kus tänaval see asub näiteks "Market, Clucking Bell". signalisatsiooni saaks paigaldada mehaanik TASE 1 - $2,500 /muugi - masinal hakkavad tuled vilkuma /käivita - masinal hakkab signalisatsioon tööle TASE 2 - $10,000 /muugi - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma /käivita - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol TASE 3 - $17,500 /muugi - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol /käivita - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol / Omanik & LSPD saab samuti teate, koos auto kirjeldusega & asukohaga, kus autot varastatakse TASE 4 - $25,500 /muugi - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol / Omanik & LSPD saab samuti teate, koos auto kirjeldusega & asukohaga, kus autot varastatakse /käivita - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol / Omanik & LSPD saab samuti teate, koos auto kirjeldusega & asukohaga, kus autot varastatakse / Omanikule & LSPD'le tuleb radarile ka asukoht TASE 5 - $37,000 /muugi - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol / Omanik & LSPD saab samuti teate, koos auto kirjeldusega & asukohaga, kus autot varastatakse / Omanikule & LSPD'le tuleb radarile ka asukoht /käivita - masinal hakkab signalisatsioon tööle / tuled vilkuma / omanik saab sõnumi, et signalisatsioon on käivitatud nende autol / Omanik & LSPD saab samuti teate, koos auto kirjeldusega & asukohaga, kus autot varastataksea / Omanikule & LSPD'le tuleb radarile ka asukoht / Ebaõnnestumise puhul jääb isik autosse kinni 15 sekundiks. Kui signalisatsioon on käivitatud mingi kindel arv kordi, võiks see ka kuluneda & mingi kindla aja tagant peab seda uuesti installima laskma mehaanikute poolt, näiteks kui see on tööle läinud mingi 20 korda, pead selle uuesti laskma paigaldama. Kõik narkootikumid, relvad ja kuulid võiks siiski kaduda kui sa oled haigla sattunud - ma mõistan, et tuleb natukenegi limiteerida ja vahet teha mängul ja päriselul, aga samas tuleb ka arvestada ja mängijatele natukene seda common sense'i peale suruda, et kui sa ikka lähed shootouti kellegagi, siis sa teed ka seda karakterivälisel tasemel mõistusega ning kannad ka selle üle enda KARAKTERILE teadmisega, et sa ei taha neid asju ära kaotada ja võtad arvesse riski mis võib ette tulla situatsiooni lõpptulemusel.
December 28, 20177 yr Author SA:MP Haldaja feedback? Terve süsteemi võiks effektiivsemaks muuta administratiivtiimile, et abistamine edasi liiguks aina paremuse poole. Kui mängija teeb /teata, siis vastav meeskonna liige, kes oskab isikule vastata, teeb /vastareport [iD] ning nad saavad omavahel chattida käsklusega /abistavchat, ehk /ac & kui meeskonna liige on lõpetanud mängija abistamise, teeb ta /lõpetaabistamine. Kui mängija teeb /teata, annab server talle ka teada, mitmes ta järjekorras on enda küsimusega - ehk kui keegi enne teda on teinud /teata, näitab järgmisele isikule /teata tehes, et järjekorras on 1 inimene. Administraator saab vaadata reporte vaadata /vaatareporte alt, kus tuleb nimekiri isikutest, kes on teinud /teata - tehes /vaatareporte [iD], toob ette /teata sisu, milleks mängija käsklust kasutas, et meeskonna liikmega ühendust saada, samuti ka kellaaeg. See süsteem aitaks ära selliseid situatsioone, kus "serveris oli palju mängijaid, ma ei näinud su abivajamist, vabandust" ning samuti näitab ka konkreetselt ära, kas adminid on ikka enda töödega aktiivsed või niisama slackivad - number mitmes sa järjekorras oled, näitab ära, kas mängijatega tegeletakse või mitte. Sa saad teha vaid ühe /teata enda serveri sessiooni jooksul või kuniks need aktsepteeritakse administratiivliikme poolt, samuti võiks saada ka ise seda tühistada /tühistareport. Kui su /teata ei ole aktsepteeritud ja see on endiselt /vaatareporte all, siis relog tühistab selle sealt automaatselt. Tagasi tuua abistajad. Abistajad on need, kes abistavad mängijaid kommunnikatsiooni viisidel - sealt edasi kõrgemad on need, kes tegelevad serveris reeglirikkujatega ja karistamisega, muidugi abistades ka mängijaid, kui abistaja selleks võimeline ei ole. Abistaja on see, kes peab olema adekvaatne, sõbralik ja teadma serverit vähemalt 95%, et ta saaks kaasmängija murele vastata effektiivsusega ja ilma, et ta peaks koguaeg küsima vastuseid kõrgematelt isikutelt. Idee tagasi toomise sain ma RCRPst, kus ma veetsin viimased enda 5 kuud SAMPis ning I must say, see on kasulik süsteem, aga ka vastavate käsklustega - none of this karistamis bullshit. - /vastareport - /ac - /vaatareporte - /pm - /mute - /unmute Kindlasti tekib mõte pähe, et "aga mängija saab selleks ka lihtsalt ju suvalisele mängijale PMida?" Isikul on kombeks alati siiski /teata kasutada selleks, kui neil on mingi serveripõhine küsimus. Abistaja peab olema keegi, kes on serveris aktiivne olnud, endiselt on aktiivne ning ma kordan end uuesti, võiks serverit teada vähemalt 95%, et tema töökohustused edastatakse effektiivselt sellele, kes parasjagu vajab lahendust enda probleemile. Abistaja staatus annaks kindlasti ka natukene rohkem administratiivseid kogemusi nendele, kes on seda minimaalselt saanud. Nende töö oleks lihtne, teada serverit ja kaasmängijaid aidata enda teadmistega ning nende õigused oleks suht limiteeritud käskluste kaudselt, kuid samas saavad nad viibida ühes meeskonnaga & panna midagi uut alati kõrvataha. mingid sAdminid ja vModeraatorid, hmm Omanik Peaadministraator Administraator Moderaator Abistaja kõlaks palju paremini?
December 28, 20177 yr Author SA:MP Haldaja Tanklatesse limiteeritud koguses kütust, alustaksime 10 tuhandest liitrist, sellele additional feature Kaubavedaja töökohale. Kui tanklas hakkab kütus otsa saama, ehk viimane 500 liitrit kütust on alles, tuleb isikutele, kel on Kaubavedaja töökoht sõnum, et pakkuda on lisaraha võimalus, neid ootab Flint'i tanklas Roadtrain. Nad peavad selle Roadtrainiga sõitma LSist välja kuskile X sihtpunkti, kust nad korjavad üles täidetud petrol tankeri koos 10 tuhande liitri kütusega. Nad peavad tankeritega sõitma bensiinijaamadesse, et see seal tankeritesse laadida - selleks ajaks, kui laadimine toimub, on sealse bensiinijaama pumbad suletud /tangi jaoks. Kütuse laadimine võiks võtta vähemalt minut-kaks? Maksimaalselt saab tankida 10 tuhat liitrit, ehk kui tankerites on juba näiteks 400 olemas, saad sa laadida vaid 9600. Kui kütus on täidetud, kaob rekkalt automaatselt trailer tagant ära ning nad peavad selle viima tagasi kohta, kust nad ka selle said. Palga saavad nad alles siis kätte, kui nad on viinud rekka tagasi algsesse kohta ning see on respawninud - 1 liitri pealt saab kohaletoimetaja $1. Ühesõnaga, natukene laiem route teha, et +9000 selle pealt teenida, ei kõla halba featurina at all. Hindadega tuleb hakata mängima. Erinevad maksud, neid aeg ajalt tõsta mingiks perioodiks, langetada, vaheldumisi erinevate summadega. Kütusehinnad, maja maksud nagu näiteks per object ei maksa sa $1, vaid vahel $2 või lausa $3. Ekonoomiaga tuleb hakata mängima, tuleb rohkem rõhku panna karakterisisesele valitsusele, kui ainult istungite väljastamisele. Serveris on kindlasti mitmeid ja mitmeid viise, kuidas seda faktorit mõjutada saab scriptwisely - et kõik rutiinne ei tunduks ja üksluiseks ei muutuks, change is good - hoiab vere värskena. Alustuseks, need majapidamistarvete maksud või misiganes selle nimi on, mis karakteriväliselt on objektide kogus interjööris, selle võiks ümber nimetada "Kommunaalmaksud" - suvel oleks see $1 per objekt, sügisel $1 per objekt, talvel $3 per objekt ja kevadel $2 per objekt. Rollimängulises vaates saaks seda võtta kui erinevate divisioonide peamajasi, ehk erinevate üksuste opereerivaid kontoreid, aga in this case, oleks LSPD'l hea, kui paar masinat mööda linna olemas oleks. Oletame, kui keset pursuiti su autoga midagi juhtub ja lähedusest vaja kiirelt uus cruiser saada, ei pea selleks kõigeks tagasi LSPD minema või kedagi endale tagasi kutsuma, kes parasjagu pursuiti jätkab. http://up.artificialanimation.com/images/sa-mp-732-1475623093.png http://up.artificialanimation.com/images/sa-mp-733-1475623139.png http://up.artificialanimation.com/images/sa-mp-734-1475623172.png http://up.artificialanimation.com/images/sa-mp-735-1475623211.png http://up.artificialanimation.com/images/sa-mp-736-1475623246.png
December 28, 20177 yr Author SA:MP Haldaja Isikud, kes ostavad legaalsel viisil endale relvi relvapoest, saavad enda relvadega kaasa ka seerianumbri, seitsmekohalise arvude ja numbrite kombinatsiooni, mis tuleks suht randomilt genereerida. Seerianumbriga väljastatakse relvale detailne info, kes ostis ja millal osteti. Juhul, kui LSPD peaks mingisuguse relva kellegilt eemaldama või kuskil busti ajal mingisuguse relva endale omandama, millel on seerianumber peal, saavad nad seda kasutada omaniku juurde tagasi tracemiseks, kes saab karistatud & ka nemad saavad karistatud, kelle käest on relv üldiselt läbi käinud. LSPD saaks ka enda toimikutesse informatsiooni nii kergemini koguda, misiganes - faktoreid on palju, kuidas LSPD saaks seda RPlises mõttes ära kasutada & scriptwisely võiks selle kõige selletõttu ära teha, sest olgem ausad, see karakteriväline pidev valetamine eestlaste poolt, et enda kasuks asju ära kasutada / vanglasse sattumist vältida on debiilne. Relvad, mis on tehtud /valmista alt, neil puudub seerianumber. // See samuti ka väldiks seda, et mingi vend hangib endale relvaloa ainult selleks, et sellega serveri suures koguses hakata relvi smuugeldama / müüma ilma, et keegi teaks, et see tema relv oli. Mingisuguse database'i peab selle jaoks looma või siis relvapood sulgeda. Süsteem ei pea välja tulema midagi erilist, lihtsalt, et relva saadakse traceda ja natukene vürtsikust sisse lisada, eestis ei ole ma kuskil veel seerianumbrite funktsiooni näinud. Ends teemasi võiks saada lukustada. Maski süsteemiga võiks midagi ette võtta, momendil on see suht mõttetu, kui sa suudad loogiliselt mõelda natukene & sul ei ole probleemi, kes tegelikult MASK ID taga on & selle tulemusel tekib palju metagame'i. Kui teed MASK, siis score tabelis võiks su nimi jääda samaks, aga peakohal olev nimi vaid muutuda MASK_XXXX, ilma ID'ta. Lihtsalt MASK_XXXX, ehk maski ID, aga SAMP'i ID'd ei kuvata. Esmalt mõtlesin, et teha nagu LSRP, et peakohalt kaob üldse nimi ära, aga see võiks probleeme tekitada ning välja uurimine, kes asja taga oli, võtaks rohkem aega. Keegi rikub mängijaid MASK_XXXX nime alt, saab mängija ta Maski ID adminitele teatada & nad saavad CMDga välja uurida, kes mask on, sisestades ettenähtud CMD'sse selle maski ID, mis mängijal parasjagu oli. Kindlate featurete kasutamine majas võiks vajada ka kindlat objekti, et seda teha. Nagu näiteks oleks vaja potti, et kokaiini vms valmistada või siis potte, et kanepit kasvatada, üldiselt erinevateks narkootikumide valmistamiseks. Või äkki on ka mingeid teisi tegevusi majas, millele panna objekti request?
December 28, 20177 yr nimeta mask toimiks isegi chati tekib ikka mask id ja kui keegi sureb maski kätte siis logidest kerge pullida kes tapnud samas võib ka teha reegli et maskiga hittimine keelatud