Posted December 4, 20177 yr SA:MP Haldaja http://www.40ozmaltliquor.com/media/gta4.jpg Igal mängijal on kuus (6) dominoe nuppu.Nupp on poolitatud, mõlemal pool on arv, milleks on 1-6.Arv, mis sinu dominoe nuppudel on, tuleneb sinu enda õnnest. Kui mäng algab, pannakse paika, kes alustab ja mis käigus ring käib, et käik segamini ei läheks. /täring - esimene nupu pool./täring - teine nupu pool. Kaasmängijad peavad kindlasti jätma meelde esimese käigu mõlemad dominoe pooled, kuna nuppe saab käia mõlemale poole. Teine mängija peab saama enda /täring käsklusega samasuguse arvu, mis oli esimese mängija dominoe nuppudel. NÄIDE Mängija A alustab mängu, ta nupul on 2 ja 6.Mängija B jätkab mängu, ta saab enda dominoe nuppudega 1 & 6, ta saab käia vaid enda 6 poole, 1 pool jääb vabaks mängijale C (või A). Samuti saab mängija C (või A) käia ka teiselepoole, ehk mängija A dominoe nupu otsa, mis mängu alguses vabaks jäi, ehk 2. Mängija C võimalused on hetkel saada vaid 2 või 1. Kui mängija ei saa vastavat nuppu, et mitte midagi kuskile käia, peab ta laualt olevad nupud endale üles korjama. Kui tuleb duubel, ehk kaks korda sama numbrit /täring cmd'ga, saad sa panna selle enda kaasmängija dominoe nupu otsa küliti, ehk siis sa teed kolm võimalust vabaks, kust järgmine mängija käia saaks. Mängus peavad mängijad pidevalt enda /me'dega väljendama, mitu nuppu neil alles on ja teavitama ka kaasmängijaid, mis valikud neil käia mängus on juhul, kui midagi peaks meelest minema. Mängus tuleb kasuks hea mälu, aga sellegipoolest see treenib ka su mälu üsna tihti. Esmalt võib tunduda mäng raske, aga kui paar korda läbi RPda, saab nii mõnigi selle ladusalt selgeks.