All Activity
- Earlier
-
Vaatanringi67 joined the community -
Devblog #7 - Patch 5.0.5-BETA
Server uuendatud Open.MP versioon 1.4.0.2779 peale. Välja on lastud uus Open.MP launcheri versioon 1.5.2. Server Uus lemmik tekstuuride süsteem. Mängijad saavad luua nüüd tektuuride kollektsioone /tekstuurid käsklusega. Igasse kollektsiooni saab lisada kuni 50 tekstuuri. Tekstuure on hiljem võimalik kollektsioonist eemaldada ja juurde lisada. Tekstuuride 3D Menüü kood ümber kirjutatud, nüüd on võimalik tekstuuride valikus ka teksti kuvada. Tekstuuride menüü näitab nüüd ka lehekülgi. Eelnevalt ei kuvatud tekstuuri menüüs viimaseid tekstuure, kui neid oli vähem kui 16. BETA Racing süsteem - Mängijad saavad IG rallisid luua käsklusega /looralli. Igale rallile saab luua maksimaalselt 200 checkpointi, rallid on kas punktist A punkti B, või ringrallid. Ringrallide puhul saab mängija määrata ralli startides ka ringide arvu. Rallidele saab määrata osalustasu. Mängija poolt alustatud ralli puhul saab osalustasud endale 100%'diliselt mängija kes lõpetab ralli 1'mesena. Rallidele on võimalik määrata sõidukite tüüpe. Mängijad saavad saata enda poolt loodud rallid kinnitamisele serveri meeskonnale. TODO: Pärast raja kinnitamist hakkab server rallit kasutama automatiseeritud rallide jaoks. Mängija statistika viidud eraldi andmebaasi tabelisse, puuduolevatele töökohtadele lisatud statistika väljad, edaspidi loendatakse kõiki töö ringe jms... Statistika muutuvate väärtuste väljad mängumoodist täielikult eemaldatud, tulevikust saab neid näha UCP'st. Interjööride salvestamise süsteem - Mängijatel ja Administratiivil on võimalik nüüd hoonete interjööre salvestada. (Juhul kui keegi peaks /tühjaks tegema). Tulevikus tuleb administraatoritele võimalus inte ka hoonetesse laadida. Plaan on teha ka UCP'sse võimalus objektide eksportimiseks. Anti-falling süsteemi spammimist vähendatud, sõidukiga teleportimise järel sõiduki taastamisel peatatakse anti-fall süsteem. Kui mängija surnuna välja logis/crashis, siis tema positsioon reconnectides oli blueberrys. Objektide kopeerimine & kopeerimine suundadega. /objektid ja /objhistory toimib nüüd ka välimaailmas. /minuobjektid toimib nüüd ka välimaailmas Käsklusi optimiseeritud. Objektide positsioonide salvestamine korda tehtud, eelnvalt ümbardas andmebaas viimased komakohad, ära, kuid nüüd saab salvestada objekte kuni 8 komakohaga (999.99999999) HUD'i süsteemis parandused, pärast väljalogimist peaksid kõik mängija HUD elemendid korralikult ära kustuma. Sõiduki kiirusepiiraja N tähega maha võtmine ei nulli enam kiirusepiirajat, kui paned N tähega kiirusepiiraja peale tagasi ja sinu kiirus ei olnud suurem kui eelnevalt määratud kiirusepiiraja, siis kiirusepiiraja jätkab eelneva kiirusega. /pkiirus'ega saab siiski kiirust täpselt muuta vajadusel. Chati teavituste värvid ja formaadid samastatud modelaarsete teavitustega. Võimalus kasutada nüüd ka teavituste keskel korrektselt värve, mis kuvavad nii modelaarsetes teavitustes, kui ka tekst-teavitustes. Eemaldatud hulgaliselt vanu muutuvate väärtuste väljasid mängumoodist. Hulgaliset mängija muutuvate väärtuste väljasid viidud üle uuele süsteemile, muudetud osade väljade tüüpe ning kombineeritud mõningaid välju. Taimerite süsteemi muudatused Mängija spetsiifilised taimerid jooksevad igal mängijal nüüd eraldi, osad süsteemid viidud veel eraldi taimerite alla, mis käivitatakse ainult vajadusel. Serveri taimereid korrastatud, eemaldatud vanu ja ebavajalikke süsteeme. Asendatud vana poolik objekti pöördkordinaatide muutmise dialoog textdrawil põhineva kordinaatide muutmise süsteemile, kust saab nüüdsest kõiki kordinaate koma täpsusega muuta. Statistika muutuvate väärtuste väljad mängumoodist täielikult eemaldatud, tulevikust saab neid näha UCP'st. Mängija andmete tabelist eemaldatud vanu välju, mis on üle viidud nüüdseks kasutajate alla, või pole enam üldse kasutuses. Patch 5.0.5-BETA serverile rakendunud.
- snjbanner.png
- snjrp-logo v2.png
- snj_snj_logo.png
-
Jarnet changed their profile photo -
DavidPycle joined the community -
Kenth started following Devblog #6 - Patch 5.0.4 -
Devblog #6 - Patch 5.0.4
Server uuendatud Open.MP versioon 1.3.1.2748 peale. Välja on lastud uus Open.MP launcheri versioon 1.4.0. Server Juhtkond saab vajadusel mängijate või enda gravity'ga mässata. Administraatoritel võimalik nüüdsest interjööre kogu kremplina liigutada, kas siis niisama, või uude inti kasti, kust by standard method läbi ei kuku. Hoonete tõstmisel eemaldatakse uste lahtised positsioonid, need tuleb uuesti settida. WIP Lisatud juhtkonnale noclip süsteem. Globaalsete objektide süsteem juhtkonnale. Serveri restartimine kuvab nüüd mängijatele countdowni viimastel sekunditel. Administratiivil võimalik perioodilist restarti peatada. Hoonete ukse kordinaate muutes salvestub nüüd ka karakteri facing angle. Interjööri objektide ajaloo süsteem, viimased 10 lisatud objekti talletatakse ajalukku kust on võimalik neid hõlpsasti uuesti valida. Ajalugu resettib kui mängija relogib/vahetab karakterit. Lisatud autojuppide firma tüüp. Child hoonete süsteem, edaspidi tuleb kõik hoone lisahooned lisada main hoonele lasteks, inti õigused jms tulevad child hoonetel main hoone õigustest. Hoiatuse saamisel ei kuvatud korrektselt aktiivsete hoiatuste arvu. Pärast CK sooritust näidati sooritajale serveri seadete dialoogi. Serveri restartimisel disconnectitakse NPC'd mõni sekund enne restarti, et nad saaksid uuesti liituda pärast restarti. Käsklusel /korjataim ei returnitud ühe veateatega, pärast mida üritas süsteem korjata mitte eksisteerivat taime. Administratiivseid käsklusi optimiseeritud suuremas koguses. Reworked sisselogimise ja karakteri valimise funktsioone. Disconnect messaged reworked. Administratiivsete teleportide süsteemi rework: Telepordid viidud andmebaasi, juhtkonnal võimalik neid nüüd lisada ja eemaldada mängusiseselt. Notificationite süsteemi rework: Notificationite kõrgus peaks nüüd enamjaolt õige olema. Loodud uued notificationite funktsioonid eraldi errorite, info jms kuvamiseks, asendatud vanad funktsioonid uutega. (Teavitada bugtrackeris, kui leiate, et kuskil on vale prefix sõnumil ees (Kasutus tekstil on nt VIGA ees, või vea tekstil INFO ees.)) Rewampitud kõik käskluste sõnumid. Text värvikoodid konverditakse nüüd notificationite puhul gametext värvikoodideks. Text uue rea sümbolid konverditakse nüüd notificationite puhul gametext uue rea sümboliteks. Korrastatud serveri konsooli, eemaldatud live serveri jaoks pointless debuge. Lisatud uus debug süsteem, mis nüüdsest logib ainult debug tasemest olenevalt andmebaasi kraami (hoiab live serveri konsooli puhtana). Koodi optimiseeritud tulenevalt uutest võimalustest open.mp poolt ja uutest kogemustest. Sõidukite kahjustamine reworked, tühjadel sõidukitel saab nüüd relvadega rehve ja mootorit katki lasta. Lisatud uus inventory item "Rehv" Erinevatel relvadel erinevad kahustusmäärad. Sõidukite kahjustus talletub nüüd 100% pärast sõiduki surma/taastamist. Grupeeringute tüübid reworked, eemaldatud duubel funktsioonid ning optimiseeritud alles jäänud funktsioonid. Hoonete kordinaatide variabled muudetud selgemaks, andmebaasi väljad reworked. (Garaazi süsteem) Garaazide süsteem reworked: Hoonesse ei saa enam siseneda kui sõiduk on juba sisenemis kordinaadil ees. Garaazist sisenemise ja väljumise angle salvestub ja määratakse nüüdsest. Teleportimise süsteem reworked: Lisatud fading süsteem hoonetesse sisenemisel/väljumisel. Teleporteerimisel üritatakse nüüd objekte enne interjööri telemist sisse laadida, seejärel alles unfadeda mängija ekraan. Lisatud anti-fall süsteem, kuna fadingu süsteemi puhul kõrgema pingiga kukkus siiski läbi intide. Lisatud intidele uus positsioon, kust edaspidi läbi interjööride enam ei kuku. (V.A juhul kui hoone omanik ise oma sisenemis positsiooni originaalsest kõrgemale ei tõsta) By default eemaldatud kõigilt unfreeze dialoogi süsteem. (Võimalik reactivateda /seaded alt.) Eemaldatud administratiivsed valikud /seaded alt. Patch 5.0.4 serverile rakendunud.