Jump to content

Devblog #2 - Patch 5.0.2

(0 reviews)

Lisatud juurde 3 uut hoone tüüpi: Garaaz, Kortermaja, Korter

 Intimise süsteem on serverisse tagasi lisatud koos täienduste ja optimiseerimistega: 

Interjööri objektid on nüüdsest iga hoone küljes kinni, mis kiirendab tunduvalt objektide leidmist mängumoodi funktsioonides. Näide: Oli vaja leida objekt SQLID 12403, siis varasemalt oli vaja loopida läbi kõik 12403 objekti, et antud objektini jõuda, nüüd on aga vaja loopida läbi ainult hoones olevad objektid, et leida antud objekt.

Väli-maailma objektid on nüüdsest iga väli-maailma küljes kinni, mis kiirendab tunduvalt objektide leidmist mängumoodi funktsioonides.

Kõik objektide muutmise käsklused porditud ümber töötama nii väli-maailma objektide kui interjööri objektidega.

Loodud uued intimise kastid. Kui hoonele teha /tühjaks, siis edaspidi uutesse kastidesse mapitud intidest ei kuku enam läbi. (Kui hoone pind on mapitud kohe vastu kasti pinda.)

Prügivedaja tööga vajutades firma ees Y ei sisene enam firmasse, vaid haarab prügikoti instead.

Parandatud mõningad kirjavead, mis olid mängijate poolt välja toodud UCP bugtrackeris.

Meeskond saab nüüd hoonetesse siseneda AOD'na ilma sisenemistasu maksmata.

Sisenedes hoonesse kus on sisenemistasu, määratakse nüüd korrektselt ka hoone ilm ja raadio.

/sk tagant eemaldatud ...

/uks ja /uksed korda tehtud.

Sisselogimisel saab nüüd pärast fooruminime sisestamist parooli dialoogis tagasi minna. (Juhul kui kirjutasid fooruminime valesti.)

Sisselogimisel parooli sisestamisel kuvatakse nüüd ka eelnevalt sisestatud fooruminime.

Hoone sissepääsutasu dialoogis kuvatakse nüüd rahasumma hele punaselt, et oleks hästi näha sisenejatele.

/freklaam kuvab nüüd firma nime, mitte addressi.

 

Patch 5.0.2 läheb peale järgmise serveri restardiga!

0 Comments

Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
This blog entry is now closed to further comments.